پیامک
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 634
بازدید ماه : 748
بازدید کل : 19051
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 

1.گفت فرق رويا با آرزو چيست ؟ گفتم آرزو يک حقيقت نزديک است ولي رويا يک آرزوي شيرين دست نيافتني . گفت من رويا هستم يا آرزو؟ گفتم روياي که به حقيقت پيوستن آن يک آرزوي شيرين است.

 

2.شب در کارنامه ي سياه زندگي اش چه کرده است که افتخار گرفتن اين همه ستاره را دارد ؟

 

3.عمريست زير بيرقتان جا گرفته ايم يک قطره اشک داده و دريا گرفته ايم شالي که بسته ايم براي عزايتان از ريشه هاي چادر زهرا گرفته ايم.

 

 

 

4.اي که تويي همه کسم بي تو مي گيره نفسم اگه تورو داشته باشم به هر چي مي خوام مي رسم به هر چي مي خوام مي رسم وقتي تو نيستي قلبمو واسه کي تکرار بکنم گلهاي خواب بودنو واسه کي بيدار بکنم دست کبوتراي عشق واسه کي دونه بپاشه مگه تن من مي تونه بدون تو زنده باشه

 

 

 

5.زندگي سه راه را دنبال کن: 1-دوست داشتن را براي يک تجربه. 2-عاشق شدن را براي يک هدف. 3-فراموش کردن را براي قبول واقعيت.

 

 

 

6.آدما آدما از جنس برگند . گاهي سبزند ، گاهي پائيزن و زردند . زمستون ديده نميشن . تابستون سايبون سبزند. آدما خيلي قشنگن . حيف که هر لحظه يه رنگند.

 

 

 

 

7.عشق با غرور زيباست ولي اگر عشق را به قيمت فرو ريختن ديوار غرور گدايي کني... آن وقت است که ديگر عشق نيست صدقه است

 

 

 

8.عاشقي را شرط اول ناله وفرياد نيست تا کسي از جان شيرين نگذرد فرهاد نيست عاشقي مقدورهر عياش نيست غم کشيدن صنعت نقاش نيست.

 

 

 

9.آدم عزيزانشو فراموش نميکنه بلکه به نديدنشون عادت ميکنه.....تقديم به کسي که عادت به نديدنش مثل فراموش کردنش غيرممکنه

 

 

 

10.شماره حساب دلم رو ميدم تا هرچي غم داري بريزي به حسابم

 

 

 

11.پرنده را دوست دارم نه در قفس بوسه را دوست دارم نه در حوس ترا دوست دارم تا آخرين نفس

 

 

 

12.ميدوني طبق آخرين آمار کم جمعيت ترين جاي دنيا کجاس؟ . . . نميدوني؟ . . . . قلب منه که فقط تو توي اون ساکني

 

 

 

13.براي کشف اقيانوس هاي جديد بايد شهامت ترک ساحل را داشته باشي اين دنيا دنياي تغيير است نه دنياي تقدير

 

 

 

14.ه غم کسي اسيرم که زمن خبر ندارد عجب از محبت من که در اواثرنداردغلط است هر که گويد دل به دل راه دارد دل من زغصه خون شد دل او خبر ندارد .

 

 

 

15.هستم ولى نيستم هر لحظه کنارت! نيستم ولى هستم هر لحظه به يادت!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب