جک
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 1:47 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 

1-درپی آمارهای آقای احمدی نژاد مردم سوئیس خواهان مهاجرت به ایران شدند!!!


2-کارخانه پنیر یک شرکت خارجی از تبلیغات رایگان موسوی در مناظره ها تشکر کرد !!!

3-از چیز من تا چیز تو چیزی بجز یک چیز نیست / چیز چیز بیخودی مکن بی چیز شدن مقدور
نیست (چیزنامه) !!!


4-اگر میر حسین موسوی انتخاب شود ، ما در کدامیک از گزینه های زیر خود کفا میشویم !؟
1برنج !
2چای !
3چیز !
4پنیر !!!


5-شعار ستاد کروبی: یک بار رای بدهید چهار سال بخندید !!!

6-نیروی انتظامی اعلام کرد اگر مناظره ها یک هفته دیگر ادامه میافت تمام اموال مسروقه در این ۳۰ سال پیدا میشد !


7-دعاى سال 1388 : خدایا به ما خوش نامی کورش دلسوزى داریوش انصاف انوشیروان قدرت شاه عباس لیاقت امیرکبیر دانایی مصدق وطن پرستی پهلوى ثروت رفسنجانی منش خاتمی عمر نوح و بی خیالی احمدی نژاد عطا بفرما .

8-به کروبی میگن: تو که رأی نمیاری چرا بازهم شرکت میکنی؟ میگه: فقط به خاطر دوران نامزدیش!!!

9-با توجه به نصب پلاکاردهای سالگرد ارتحال امام ازهموطنان لر عاجزانه تقاضامندیم به امام رأی ندهند!

10-صدا و سیما اعلام کرد : هنگام پخش سخنرانی احمدی تژاد پرتغال نخورید !!! تا به سرنوشت زنان در فیلم یوسف گرفتار نشوید

11-گفت: بخوان
  پرسید: چه بخوانم؟ من که سواد ندارم
  گفت: بخوان!
  این حکم وزارت کشور توست !!!

12-فرمانده پلیس تهران:
هیچ کس در کهریزک کشته نشد حتی ما چند مورد زاد و ولد نیز داشتیم

 

*****

13-برای لاغری لازم نیست رژیم بگیرید کافی است رژیم شما را بگیرد…

کلینیک دکتر ابطحی

*****

14-پیام مهم رئیس جمهور :

من محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران از شما غیور زنان و مردانی که برای صرفه جویی در مصرف برق و کمک به دولت عدالت گو با چراغ خاموش چت می کنید قدردانی می نمایم…..
من به شما علاقمندم ، من عاشق شما هستم..آره شما دوستان…

15-می گویند یک سياستمدار آمریکایی به یک سياستمدار انگلیسی می گوید:
چگونه انگلیسی ها به این درجه از شهرت در سیاست مداری رسیده اند در حالی که قدرت آمریکا بیشتر است.
سياستمدار انگلیسی می گوید:
الان توضیح می دهم. اگر بخواهی این بسته فلفل را به خورد این سگ بدهی چکار می کنی؟
آمریکایی دست و پای سگ را می بندد و با زور چوبی را که فلفل به آن بسته شده است درون دهان سگ می کند و سگ بعد از مقاومت فراوان و سروصدا بالاخره فلفل را قورت میدهد.

انگلیسی می گوید:
روش ما این گونه است! و ...
سگ را به آرامی نوازش نموده و ناگهان فلفل را درون ماتحت او فرو می کند. سگ تند تند ماتحت حود را لیس می زند و تمامی فلفل را بدون هیچ گونه اعتراضی می خورد.

و مي گويد: ما اينيم ديگه!

 

 

************

 

16-قرار بود در یکی از شهرهای محروم و در بین مردم عادی سخنرانی کنیم و از مصیبتهاشان بشنویم. خواب و خوراک نداشتیم که چه میشود آنها چقدر از من ناراضی هستند. من که کاری برایشان نکرده ام. نکند جلوی دوربینهای خبری ما را سنگ روی یخ کنند.
خلاصه آن روز از راه رسید ما برای سخنرانی رفتیم جمعیت زیادی آمده بودند که یکصدا مرا تشویق می کردند همه و همه به جر یک نفر!
قیافه هاشان چقدر آشنا گوئی سالهاست با آنها زندگی کرده ام. البته همه و همه به جز یک نفر!
ما هر چه می گفتیم آنها تائید می کردند و اظهار رضایت و باز همه و همه به جز یک نفر!
مجلس که تمام شد وزیرالوزرا را پیش خود خواندیم که دستت درد نکند مجلس خوبی بود ولی چرا فکری به حال محافظت از ما نکردی از بچه های گارد جاویدان و نیروی ساواک نیاوردی؟
اون هم لبخندی معنی دار زدو گفت اینها که دیدی همه از سربازان گارد و ساواک خودتان بودند در لباس مبدل…. همه و همه به جز یک نفر!


نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت14:41---2 مهر 1390
سلام داداش
مرسی بابت نظرت وهمدردیت

اپ کردی خبرم بده

دوستت دارم
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب