درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 884
بازدید کل : 19187
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, :: 23:20 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 

ای خدا hard دلم format نما


از فريب ناکسان راحت نما


جمله ويروسند مردمان دون


استغيرالله مما يفترون


فايل عشقت را کپی کن در دلم


deltree
کن شاخه های باطلم


jumper
روح خلائق set نما


گام هاشان در رهت ثابت نما


گر ز انفاست دلی scan شود


از شرور ديد و دذ ايمن شود


بهر روی زرد سيمين تن فرست


بهر دم های پر آستر fan فرست


ای خدا file عذابت run مکن


با ضعيفان هيچ جز احسان مکن


از همان صبحی که اول گل دميد


بی نياز از cod خدايش آفريد


کارگاه آفرينش cod نداشت


ram
نبود و mouse آن همpad نداشت


عشق گل حق در دل بلبل نهاد


بر شقايق داغ چون lable نهاد


system
عشقش بری از هرerror


گوهر مهرش در سينه همچو دُر


عشق نرم افزار راه انداز ماست


عشق password و وصال کبرياست


خالی از عشق و محبت دل مباد


بی صفا چون عاصی intel مباد


بهتر آن باشد سرودن ول کنم


زين تن خاکی دَمی dos shell کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب