خواستگاری
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 890
بازدید کل : 19193
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, :: 23:24 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 

خری آمد به سوی مادر خويش                          بگفت مادر چرارنجم دهی بيش
اگر تو بچه ات را دوست داری                            برو امشب برایم خواستگاری
خر مادر بگفتا ای پسر جان                               تورا من دوست دارم بهتر از جان
ميان اين همه خرهای خوشگل                         يکی را انتخاب کن  نيست مشکل
خرک ازشادمانی جفتکی زد                             کمی عرعر نمودو پشتکی زد
بگفت مادر به قربان نگاهت                               به قربان دوچشمان سياهت
خرهمسايه را عاشق شدم من                         به زيبايی نباشد مثل او زن
بگفت مادر برو پالان به تن کن                           برو اکنون بزرگان را خبرکن
به آداب و رسومات زمانه                                  شدند داخل به رسم عاقلانه
دوتا پالان خريدند پای عقدش                            يه افسار طلا با پول نقدش
خريداری نمودند يک طويله                               همانطوری که رسم است درقبيله
خر عاقد کتاب خود گشايد                               وصال عقد ايشان را نمايد
دوشيزه خر خانم آيا رضايی؟                            به عقد اين خر خوشتیپ درآيی
يکی از حاضران گفتا به خنده                           عروس خانم به گل چيدن برفته
برای بار سوم خر بپرسيد                                که خر خانم سرش يکباره جنبيد
خران عرعر کنان شادی نمودند                         به يونجه کام خود شيرين نمودند
به اميد خوشی وشادمانی                              برای اين دو خر در زندگانی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب