ریاضی
 
درباره وبلاگ


سالم.امیر سام هستم(سامی) به این وبلاگ خوش آمدید،من خاطرات خود در مجازستان را در اینجا ثبت میکنم.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 889
بازدید کل : 19192
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



خاطرات من در مجارستان
چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 10:31 ::  نويسنده : امیر سام(سامی)

 
از جمع من تا ضرب تو راهی به جز تفريق نيست
                                        
دلخوش به مجذورم نکن اينجا مگر تقسيم نيست


به راديکال عشق بيا تا بشکند توان تو 

                                        
چیزی نچرخد بهتراز سینوس من آلفای تو


وای(Y)دو اگر عاشق شود بی پرده ایکس دو میشود
                                        
چیزی شبیه معجزه با جذر ممکن میشود


گر ایکس داری درسوال جایی برای ترس نیست
                                        
درانتهای مسئله دیگر مجال بحث نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب